Evaluatie |
Er
werd naar alle kinderen geluisterd, er werd goed opgereageerd. Iedereen
kreeg een beurt.
10 punten |
Er
werd naar de meeste kinderen geluisterd, er werd meestal goed gereageerd.
De meeste kinderen kregen een beurt.
6 punten |
Er
werd naar een paar kinderen geluisterd, er werd niet echt goed gereageerd.
Een paar kinderen kregen een beurt.
4 punten |
Gebruik
infobronnen |
Er
is duidelijk gebruik gemaakt van de gegeven infobronnen, maar er is ook
zelf informatie gezocht.
10 punten |
Er
is duidelijk gebruik gemaakt van de gegeven infobronnen.
6 punten |
Er
is (haast) geen gebruik gemaakt van de infobronnen.
4 punten |
Aankleding
feest |
Het
ziet er heel goed verzorgd uit. Er is een leuk thema gekozen en dit is ook
verwerkt in de versiering van de zaal.
20 punten |
Het
ziet er leuk uit.
Het thema is goed gekozen, komt redelijk
goed naar voren in de versiering van de zaal.
10 punten |
Het
ziet er wel leuk uit, het thema is niet verwerkt in de versiering.
5 punten |
Samenwerking |
Er
werd goed samengewerkt, iedereen had een duidelijke taak. Er werd naar
elkaar geluisterd en jullie hielpen elkaar.
30 punten |
Er
werd samengewerkt, iedereen had een taak. Daar werd meestal aan gehouden.
Er werd niet echt heel goed naar elkaar geluisterd, maar jullie kwamen er
wel samen uit.
20 punten |
Er
werd niet echt goed samengewerkt. Iedereen deed maar wat. Er werd niet
goed naar elkaar geluisterd, jullie hadden de hulp van de leerkracht vaak
nodig.
10 punten |
Verloop feest |
Jullie
hielden je aan de planning, alles was goed voorbereidt. Het was een leuke
avond!
30 punten |
Jullie
hielden je redelijk aan de planning, de voorbereiding was ook goed. Maar
er waren een paar kinderen die het niet echt leuk vonden. Toch een
geslaagd feest.
20 punten |
Jullie
hielden je niet echt aan de planning, de voorbereiding was redelijk. Er
waren veel kinderen die het niet leuk vonden. Jammer, volgende keer beter!
10 punten |