Onderdelen
|
Uitstekend
|
Ruim
voldoende
|
Moet beter
|
Presentatie
(spreekbeurt m.b.v. powerpoint)
25 punten |
De presentatie
was duidelijk en goed te begrijpen. De presentatie was informatief,
overtuigend, creatief, en je gebruikte alle onderdelen van het project.
|
Hier en daar
was de presentatie rommelig. Je had meer dingen moeten laten zien.
Sommige zaken, die zijn opgesomd, waren niet goed genoeg uitgezocht.
|
Het leek wel of
de presentatie nauwelijks was voorbereid.
Je hebben weinig tot niets gebruikt om te laten zien. Het was verwarrend
en moeilijk om te volgen. |
Inhoud van
werkstuk
25 punten |
Uit het
werkstuk blijkt dat je hebt begrepen waar het om gaat en voldoende
informatie hebt opgezocht. |
Het werkstuk is
niet overal (even)duidelijk. De informatie is soms moeilijk te volgen.
|
Het werkstuk
was niet duidelijk,verwarrend en het ontbrak aan voldoende informatie.
|
Tekst
Stellen en spellen
10 punten |
Geen spelfouten
en de zinnen en alinea’s kloppen. Punten, komma’s, hoofdletters, het klopte
allemaal. |
Sommige woorden
zijn verkeerd gespeld of verkeerd gebruikt. Ook kloppen hier en daar de
zinnen niet. |
Veel
spellingsfouten en slecht lopende zinnen.
Te moeilijke taal gebruikt.
|
Lay out van het
werkstuk
10 Punten |
De vormgeving
is perfect. De verhouding tussen tekst en beeld is goed verdeeld.
|
Ziet er aardig
uit, maar sommige delen hebben geen plaatjes; andere weer te veel.
|
Er staan te
weinig / te veel plaatjes in. |
Samenwerking
30 punten
|
De taken waren
heel goed verdeeld.
Er is goed afgesproken wie wat waneer klaar zou hebben. Er werd op tijd en
goed met elkaar overlegd. |
De taken konden
beter verdeeld zijn. Nu deed de een meer dan de ander. De afspraken over wie
wat klaar moest hebben, waren onduidelijk.
Het overleg in de groep had beter gekund. |
Onduidelijk was
wie wat zou gaan doen. Er zijn geen afspraken gemaakt, wanneer iets klaar
moet zijn. Overleg was er nauwelijks of jullie konden het maar niet met
elkaar eens worden. |